Turizam i dva osnova pravila na kojima se temelji celokupno poslovanje u turizmu :
- Koliko para toliko muzike
- Ko pre devojci njemu devojka
Na ova dva pravila se bazira gotovo celokupno poslovanje turističkih agenija, rezervacija, poslovanje hotela, privatnog smeštaja, rezervacije drumskog prevoza, avio karte ……..
Vi kao putnici najčešće dolazite u kontakt sa turstičkim agencijama. Nemojte se zavaravati sa bilo kakvim iluzijama oko aranžmana . Ne mogu prejefitini aranžmani biti idealni , nemoguće je da aranžman koji se prodaje u first ili last minute – u, bude ekvivalent high class aranžmana. Marketing uvek odradi svoj deo posla onako kako je zamišljen. Niko pa ni vi sami ne biste poklanjali neke preskupe stvari samo zato da biste ih poklonili. Sagledajte stvari realno. Na kraju krajeva i ako agencije poklanjaju te aranžmane za koje znaju da su high class pokloniće ih nekom svom zaposlenom ili ce ih pokloniti u marketing svrhe što je veća verovatnoća. Zato konkretno prilikom izbora aranžmana za letovanje budte pažljivi dobro sagledajte realne stvari, nemojte se pecat baš na svaku marketing zamku. Ako već donesete odluku napravite prostor i shvatite da je letovanje uvek cool da nisu smeštaj i pogled na more neophodnii presudni za dobar odmor i užvanje.
Sledeći put kada razmišljate o turističkim uslugama imajte na umu ova dva pravila………